Siedem polskich kampanii nominowanych do EMEA Sabre Awards 2018

Holmes Report ogłosił listę kampanii i agencji, które zawalczą o wyróżnienia Sabre Awards 2018. Z Polski wyróżniono dwa projekty autorstwa dfusion communication i FleishmanHillard oraz po jednym Idea Banku, Hill+Knowlton Strategies i Walk PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Siedem polskich kampanii nominowanych do EMEA Sabre Awards 2018

Kampanie "Mamo pić!" (Coca-Cola Poland Services i Hill+Knowlton Strategies Poland), #dotknijemocji (Canon Poland wspólnie z agencją dfusion communication) oraz "Jestem firmą" (Idea Bank) powalczą o nagrody w kategorii The Baltic.

W kategorii Technology Hardware do nagrody nominowano projekt "Surface AntyLuwr" autorstwa Microsoft Poland i dfusion communication.

W kategorii Special Event o nagrodę powalczy projekt FleishmanHillard Warsaw za "5. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej" w ramach projektu "Nadzieja na Mundial". Ta sama agencja ma szansę na nagrodę w kategorii Multi-Country Programe, za kampanię promocyjno-edukacyjną "Soki i musy - witaminy w SMART formie" organizowana przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).

Agencja Walk PR  ma szansę na nagrodę w kategorii Travel and Tourism, za projekt #podajdalej dla Traficar.

Nominowane projekty wybrano spośród 2,5 tysiąca zgłoszeń. Laureatów poznamy 23 maja w Amsterdamie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję