Emilia Lakhwani awansowała w teamie lifestyle Big Picture

Emilia Lakhwani awansowała na stanowisko PR consultanta. W agencji Big Picture pracuje dla klientów z obszaru beauty oraz dla marek wrażliwych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Emilia Lakhwani awansowała w teamie lifestyle Big Picture
Emilia Lakhwani

Emilia Lakhwani z Big Picture związana jest od 2019 roku, od początku w teamie lifestyle. Obecnie opiekuje się markami m.in. L’Oréal Professionnel Paris, Alkmie, Garnier, Durex i Martini. Specjalizuje się w kreowaniu kompleksowych strategii komunikacji z fokusem na niestandardowe współprace z mediami. W codziennej pracy łączy także kompetencje PR produktowego oraz influencer relations. W ostatnim czasie Emilia realizowała takie projekty jak event Garnier „Greener Never Stops”, Durex „Bez Wymówek”, czy „Dzień na U” Fundacji Rak’n’Roll.

Lakhwani raportuje bezpośrednio do Moniki Roth-Jaczynowskiej i Karoliny Pękalskiej, które zarządzają zespołem lifestyle w agencji Big Picture.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/big-picture-garnier ##

Z branżą związana od 2018 roku. Ukończyła kierunek Dziennikarstwo i Medioznawstwo, spec. PR i marketing medialny oraz Logistyka i administrowanie w mediach na Uniwersytecie Warszawskim.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę