Empik Go wprowadza nowe abonamenty

W ofercie Empik Go pojawiły się dwa nowe abonamenty, „E-booki bez limitu” oraz „Audiobooki i e-booki Bez Limitu”. Klienci mogą z nich korzystać od 9 kwietnia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Empik Go wprowadza nowe abonamenty

„Ebooki bez limitu” to baza 25 000 pozycji, natomiast w abonamencie „Audiobooki i e-booki bez limitu” użytkownicy będą mieli do dyspozycji 25 000 ebooków oraz ponad 3 500 audiobooków.

Abonament na książki elektroniczne kosztuje 29,99 zł miesięcznie, natomiast propozycja wzbogacona o audiobooki to koszt 39,99 zł miesięcznie.

W ofercie czytelnicy znajdą najważniejsze tytuły na rynku, nowości, klasyki i bestsellery pochodzące z wydawnictw Muza, WAB, Filia, Burda, Wielka Litera, Iskry, Uroboros, Buchmann, Wilga oraz ponad 100 innych. W bazie można znaleźć także duży wybór tytułów dostępnych wyłącznie w Empik Go.

Aplikacja Empik Go dostępna jest zarówno na system iOS, jak i na Android. Jedno konto abonamentowe można przypisać do dwóch urządzeń. Dla niezdecydowanych przewidziany został 2-tygodniowy okres próbny, podczas którego można sprawdzić działanie nowego abonamentu za darmo.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu