Empik planuje przetarg mediowy we współpracy z Double Check

Spółka Empik zawarła umowę z audytorem Double Check, który będzie współpracować z nią m.in. przy planowanym przetargu mediowym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Empik planuje przetarg mediowy we współpracy z Double Check

Umowa między Empikiem a Double Check obowiązuje od sierpnia. Audytor najpierw będzie pracować przy przetargu mediowym, który planuje firma, a po jego zakończeniu będzie monitorować jego kampanie w mediach.Czasu trwania umowy nie podano.

W ub.r. Empik w przetargu wybrał do współpracy dom mediowy SMG, kończąc wtedy współpracę z MullenLowe MediaHub.

Double Check zaczął działalność na początku br. Firma należy do Jacka Dzięcielaka, wcześniej CEO Media Impact Polska i wieloletniego CEO Havas Media Group w Polsce, oraz Pawła Plucińskiego, wcześniej dyrektora tradingu w Havas Media.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"