„Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji mobilnej EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO (wideo)

W ramach promocji „Audiobooki bez limitu” użytkownicy, którzy do końca stycznia zarejestrują się w aplikacji EmpikGO, będą mogli do końca br. korzystać za 19,99 zł miesięcznie z bazy ponad 3 tys. audiobooków (stale powiększanej). Ta oferta obejmuje tytuły także z dwóch innych planów taryfowych: Bajki i Lektury.

Nadal dostępne jest też opcja bezpłatnego okresu próbnego trwającego 14 dni.

Oferta „Audiobooki bez limitu” została wprowadzona w EmpikGO w listopadzie ub.r.

 

Spot z kampanii pokazuje sytuacje z codziennego życia, w których dużo wygodniej jest słuchać audiobooków niż czytać książki.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"