Enea Operator wybiera dom mediowy

Spółka Enea Operator rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę ze zwycięską agencją zawrze na 2 lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enea Operator wybiera dom mediowy

Wybrana przez spółkę Enea Operator agencja mediowa zajmie się m.in. zakupem czasu reklamowego i emisją spotu tv w wybranych stacjach, m.in. w TVP Oddział Poznań, TVP Oddział Gorzów, TVP Oddział Szczecin, TVP Oddział Bydgoszcz i WTK. 

Będzie też planować i kupować reklamy w prasie, m.in. w dzienniku “Rzeczpospolita” oraz w “Gazecie Pomorskiej”, “Głosie Wielkopolskim”, “Kurierze Szczecińskim”, “Ekspressie Bydgoskim” i “Gazecie Lubuskiej”.

Spółka informuje, że maksymalne łączne wynagrodzenie, jakie może uzyskać wybrana agencja z tytułu realizacji zamówień objętych przetargiem nie może przekroczyć całkowitego budżetu w kwocie 300 tys. zł netto. 

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 28 listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]