Enea Operator wybiera dom mediowy

Spółka Enea Operator rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę ze zwycięską agencją zawrze na 2 lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enea Operator wybiera dom mediowy

Wybrana przez spółkę Enea Operator agencja mediowa zajmie się m.in. zakupem czasu reklamowego i emisją spotu tv w wybranych stacjach, m.in. w TVP Oddział Poznań, TVP Oddział Gorzów, TVP Oddział Szczecin, TVP Oddział Bydgoszcz i WTK. 

Będzie też planować i kupować reklamy w prasie, m.in. w dzienniku “Rzeczpospolita” oraz w “Gazecie Pomorskiej”, “Głosie Wielkopolskim”, “Kurierze Szczecińskim”, “Ekspressie Bydgoskim” i “Gazecie Lubuskiej”.

Spółka informuje, że maksymalne łączne wynagrodzenie, jakie może uzyskać wybrana agencja z tytułu realizacji zamówień objętych przetargiem nie może przekroczyć całkowitego budżetu w kwocie 300 tys. zł netto. 

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 28 listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały