Essentiale Max reklamowany jako „zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby” (wideo)

W telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamowa preparatu Essentiale Max (produkowanego przez Sanofi). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby”, przygotowały firmy Publicis Poland, Orka i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Essentiale Max reklamowany jako „zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby” (wideo)

Kampania podkreśla, że Essentiale Max zawiera maksymalną dawkę substancji czynnej w jednej kapsułce, dzięki czemu działa na subiektywne symptomy i przyspiesza regenerację uszkodzonej wątroby w przebiegu nieprawidłowej diety, działania substancji toksycznych lub zapalenia wątroby.

- Reklama Essentiale Max jest skierowana zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, którzy prowadzą aktywny tryb życia również w czasie wolnym, ale szukają też chwil wytchnienia i spokoju wśród najbliższych, na łonie natury. Kampania startuje w okresie wakacyjno-urlopowym, ponieważ to czas, kiedy chcemy odpocząć i nie zwracać uwagi na to, co jemy czy pijemy. Częściej sięgamy wtedy po smażone potrawy czy fastfoody. Niestety ma to negatywny wpływ na naszą wątrobę, która może być bardziej obciążona - opisuje Aleksandra Rybarska, senior brand manager kategorii digestive w Sanofi.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 8 sierpnia. Obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat i TVN), internet (m.in. YouTube, serwisy VoD), prasę oraz punkty sprzedaży.

Reklamę przygotowała agencja Publicis Poland we współpracy z domem produkcyjnym Orka, a spot wyreżyserował Maciej Kozłowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]