Estimage PR dla marki Ardo

Od początku marca agencja Estimage PR rozpoczęła współpracę z East Trading Company S.A. - dystrybutorem sprzętu AGD marki ARDO

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja zapowiada niekonwencjonalne i profesjonalne komunikowanie marki ARDO - lidera w dziedzinie produkcji tzw. dużego sprzętu AGD. Nowy klient Estimage PR należy do ścisłej czołówki pod względem sprzedaży na polskim rynku. Nieomal w każdym polskim domostwie znajduje się przynajmniej jeden sprzęt oznaczony logiem ARDO.

"Producent marki ARDO  - firma Antonio Merloni S.p.A. Fabriano przeprowadził w ostatnim czasie całkowitą reorganizację firmy zarówno we Włoszech, jak i swoich filii w Europie Centralnej i Wschodniej w tym w Polsce. Dokonano szeregu inwestycji oraz przebudowano systemy sprzedaży. Wszelkie zmiany wprowadzone zostały zgodnie z wytycznymi nowej filozofii firmy, w myśl której marka ARDO jest synonimem jakości, innowacyjności i nowoczesnego design'u. Mamy zatem wiele do zakomunikowania naszym klientom. Dlatego też, zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie profesjonalistom." - mówi Gianluca Migliorisi Dyr. Handlowy i Marketingu ETC S.A..

Agencja Estimage PR jest odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii działań public relations oraz prowadzenie aktywnej polityki medialnej. Głównym celem stawianym przed opracowywaną strategią jest wzmocnienie wizerunku marki posiadającej dominującą pozycję na rynku oraz komunikowanie najnowszych rozwiązań wdrażanych przez producenta. Dlatego też, przygotowana strategia będzie zawierała szereg niekonwencjonalnych działań, dzięki którym wszelkie komunikowane przez firmę rozwiązania na trwałe zaistnieją w świadomości obecnych i potencjalnych klientów.

"Sprzęt marki ARDO jest nieomal w każdym polskim domu. To absolutny lider w branży. Dlatego też, praca na rzecz tej marki jest wyjątkowo wdzięcznym zajęciem. Niemniej musimy pamiętać, że to także duże wyzwanie. Marka ma bardzo silną pozycję, a do nas należy sprawić by było jeszcze lepiej." - mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"