Estimage PR dla marki Ardo

Od początku marca agencja Estimage PR rozpoczęła współpracę z East Trading Company S.A. - dystrybutorem sprzętu AGD marki ARDO

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja zapowiada niekonwencjonalne i profesjonalne komunikowanie marki ARDO - lidera w dziedzinie produkcji tzw. dużego sprzętu AGD. Nowy klient Estimage PR należy do ścisłej czołówki pod względem sprzedaży na polskim rynku. Nieomal w każdym polskim domostwie znajduje się przynajmniej jeden sprzęt oznaczony logiem ARDO.

"Producent marki ARDO  - firma Antonio Merloni S.p.A. Fabriano przeprowadził w ostatnim czasie całkowitą reorganizację firmy zarówno we Włoszech, jak i swoich filii w Europie Centralnej i Wschodniej w tym w Polsce. Dokonano szeregu inwestycji oraz przebudowano systemy sprzedaży. Wszelkie zmiany wprowadzone zostały zgodnie z wytycznymi nowej filozofii firmy, w myśl której marka ARDO jest synonimem jakości, innowacyjności i nowoczesnego design'u. Mamy zatem wiele do zakomunikowania naszym klientom. Dlatego też, zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie profesjonalistom." - mówi Gianluca Migliorisi Dyr. Handlowy i Marketingu ETC S.A..

Agencja Estimage PR jest odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii działań public relations oraz prowadzenie aktywnej polityki medialnej. Głównym celem stawianym przed opracowywaną strategią jest wzmocnienie wizerunku marki posiadającej dominującą pozycję na rynku oraz komunikowanie najnowszych rozwiązań wdrażanych przez producenta. Dlatego też, przygotowana strategia będzie zawierała szereg niekonwencjonalnych działań, dzięki którym wszelkie komunikowane przez firmę rozwiązania na trwałe zaistnieją w świadomości obecnych i potencjalnych klientów.

"Sprzęt marki ARDO jest nieomal w każdym polskim domu. To absolutny lider w branży. Dlatego też, praca na rzecz tej marki jest wyjątkowo wdzięcznym zajęciem. Niemniej musimy pamiętać, że to także duże wyzwanie. Marka ma bardzo silną pozycję, a do nas należy sprawić by było jeszcze lepiej." - mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?