Euro RSCG Warsaw i MPG dla Amazonek

"Sprawdzaj, póki jest różnica" - pod takim hasłem Euro RSCG Warsawprzygotowała reklamę dla Federacji Stowarzyszeń "Amazonki". To jużdruga taka kampania zrealizowana we współpracy z domem mediowymMPG.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania ma nakłonić kobiety do zbadania piersi.

Koordynacją i przygotowaniem reklamy zajęła się pro bono agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw. Inne firmy, które charytatywnie pomogływ realizacji kampanii, to dom mediowy MPG Mediaplanning, DreamStudios (studio Grupy Euro RSCG Poland), Fundacja Agory.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski