Eutelsat uruchamia usługę Cirrus integrującą telewizję satelitarną z platformą internetową

Firma Eutelsat Communications uruchomiła usługę Cirrus - hybrydowe rozwiązanie w oparciu o satelitę i platformy OTT (over the top - telewizja w internecie), pozwalające nadawcom zaoferować elastyczną dystrybucję treści telewizyjnych na wielu ekranach.

nb
nb
Udostępnij artykuł:

Nowa usługa zapewni nadawcy także możliwość szybkiego wdrożenia wideo, niskie koszty operacyjne i wysokiej jakości obraz. Dzięki połączeniu usługi DTH (Direct to Home – użytkownicy z indywidualnym przekazem satelitarnym w domu – przyp.red.) i multiscreeningu platform internetowych, spółka chce integrować satelitę z ekosystemem IP (dostawców internetu).

Wieloekranowość w dystrybucji telewizji

Usługa Eutelsatu ma także umożliwić nadawcom telewizji satelitarnej dystrybucję wideo, połączoną z zarządzaniem usługami w chmurze. Nowa platforma pozwoli na oglądania kanałów telewizyjnych na żywo, ich numerację, informacje o programach, a także zapewnić bezpieczeństwo treści, subskrypcję i zarządzanie dekoderami.

Oferta wieloekranowa to uzupełnienie tradycyjnej usługi telewizji satelitarnej z jednoczesnym przesyłaniem strumienia z platform internetowych za pośrednictwem platformy hybrydowej. Dzięki temu widz może oglądać wiele kanałów telewizyjnych na urządzeniach takich jak telefony komórkowe i tablety. Może także nagrywać, przewijać do tyłu oraz przeglądać informacje o programie. Jednocześnie nadawca ma dostęp do zarządzania usługą i raportowania.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska