Euvic Media przygotował kampanię na temat „babciowego”

Agencja Euvic Media odpowiada za produkcję spotów informacyjnych programu „Aktywny Rodzic”, zwanego w mediach „babciowym”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Euvic Media przygotował kampanię na temat „babciowego”

W ramach projektu, agencja Euvic Media odpowiadała za produkcję spotu telewizyjnego oraz spotu radiowego, które mają na celu dotarcie do jak największej liczby potencjalnych beneficjentów rządowego programu „Aktywny Rodzic”.

Program „Aktywny Rodzic” przewiduje wypłatę świadczenia w wysokości 1500 zł miesięcznie na dziecko w wieku od 12 do 35 miesięcy, którego rodzice są aktywni zawodowo. Świadczenie może być przeznaczone na opłacenie żłobka, klubu dziecięcego lub dziennego opiekuna.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem