Euzebiusz Smolarek zagra w barwach Pepsi

Euzebiusz Smolarek, najlepszy polski piłkarz, po raz kolejny weźmieudział w kampanii reklamowej Pepsi u boku największych gwiazdfutbolu. Podczas oficjalnej konferencji prasowej piłkarz otrzymałfirmową koszulkę, w której wystąpi w promocji futbolowej Pepsi2008.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Podczas oficjalnej konferencji prasowej w Gran Hotelu Viktoria wSantander Euzebiusz Smolarek został zaprezentowany jako bohatertegorocznej kampanii reklamowej Pepsi. W trakcie spotkania, któremutowarzyszyli dziennikarze z Polski, Aleksandra Kaszkowiak, seniorbrand menadżer firmy, wręczyła Smolarkowi koszulkę, w którejpiłkarz wystąpi w najnowszym spocie reklamowym. - Wiemy, że Ebijest piłkarskim wzorem dla wielu młodych ludzi w Polsce. Wtegorocznej kampanii Pepsi chcemy go pokazać nie tylko jakodoskonałego zawodnika, ale też jako ciekawą osobowość - powiedziałaAleksandra Kaszkowiak.

Jednocześnie na specjalnie przygotowanym filmie dziennikarzemogli zobaczyć Smolarka podczas realizacji sesji zdjęciowej dlaPepsi. W najnowszej kampanii Show More zawodnika czeka wyzwaniesprostania wyobraźni kibiców, ponieważ to właśnie na podstawie ichwskazówek zostaną przygotowane piłkarskie spoty reklamowe firmy. -Pomysły na reklamę są bardzo ciekawe - zaznaczył Smolarek. - W ichtworzeniu duży udział mają kibice, a to jest ważne dla piłkarza -dodał.

Pepsi od wielu lat współpracuje z największymi gwiazdamifutbolu, dlatego w tegorocznej kampanii oprócz Smolarka wystąpią:David Beckham, Lionel Messi, Cesc Fabregas, Ronaldinho, FrankLampard i Thierry Henry. To już kolejna akcja promocyjna Pepsi zudziałem Ebiego - w 2006 r. piłkarz znalazł się Smolarek znalazłsię w jedenastce gwiazd podczas Pepsi Fest.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?