Ewa Chodakowska i Frisco.pl ze wspólnym konkursem

Supermarket online Frisco.pl nawiązał współpracę z marką BeRAW oraz stroną BeDiet.pl z dietami online (obie należą do trenerki Ewy Chodakowskiej). Na klientów Frisco.pl czeka konkurs, w którym do wygrania jest tydzień metamorfozy na Malediwach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ewa Chodakowska i Frisco.pl ze wspólnym konkursem

Warunkiem udziału w zabawie jest zakup produktów marki BeRAW za minimum 50 zł w sklepie internetowym Frisco.pl i udzielenie kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś pojechać na Malediwy?”. Konkurs trwa do 30 czerwca.

Zgłoszenia należy przesłać do końca czerwca. Każdy uczestnik konkursu otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci kodu promocyjnego na miesięczny dostęp do platformy Ewy Chodakowskiej – BeActiveTV.

Nagrodą główną w konkursie jest tygodniowy wyjazd na Malediwy dla dwóch osób o łącznej wartości 15 tys. zł. Zwycięzca oprócz wycieczki przez tydzień będzie orzystać z diety ułożonej indywidualnie przez dietetyka BeActive.

Komunikację konkursu wspierają reklamy OOH i radiowe. Dodatkowo przygotowano kampanię digital na kanałach social media influencerki i e-sklepu, banerami oraz  mailingami.

Organizatorem konkursu jest Purella.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?