„Exklusiv” z nowym layoutem i układem

Majowy numer miesięcznika „Exklusiv” (Valkea Media) ukazał się w piątek 14 maja br. w nowej szacie graficznej oraz ze zmienionym układem i zawartością. Zmienił się również dyrektor artystyczny tytułu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

 - Nowy układ pisma jest bardziej logiczny, łatwiej po nim się poruszać – mówi nam Hanna Rydlewska, redaktor naczelna „Exklusiv”. W magazynie zrezygnowano z nazw działów z przedrostkiem „Ex”, teraz nazywają się one „Rozbieg”, „Wybieg”, „Grube”, „Podkład” i „Drobne”. Wśród nowych rubryk, które pojawiły się w piśmie, są m.in. „Kontekst”  prezentujący trendy w modzie z komentarzem oraz „Strona” będąca przeglądem blogów o modzie. W odświeżonym logo magazynu nie jest eksponowana już litera X.

grafika

Za opracowanie nowej szaty graficznej „Exklusiv” odpowiadał Jakub „Pionty” Jezierski, który został dyrektorem artystycznym miesięcznika na numery majowy i czerwcowy. W przeszłości pracował on w takich tytułach jak „Fluid”, „A4” czy „Fashion Magazine”. Jednocześnie do redakcji dołączyła grafik Emilia Nyka, która będzie dyrektorem artystycznym „Exklusiv” od lipca br. Nyka związana była wcześniej z „Twoim Stylem” i „Dom & Wnętrze”. Dotychczasowy dyrektor artystyczny „Exklusiv” Karol Tyczyński rozstał się z tytułem.

Majowy numer pisma ukazał się w większej niż zwykle objętości wynoszącej 104 strony, ale objętość miesięcznika ma pozostać nadal na poziomie 96 stron. Bez zmian pozostała cena pisma (7,50 zł) i jego nakład (łącznie 65 tys. egz.).

Odświeżone wydanie „Exklusiv” wspiera kampania na zewnętrznych nośnikach reklamowych firmy Stroer (billboardach i infoscreenach w warszawskim metrze). Kreację i mediaplan przygotował wydawca we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem