ExxonMobil stawia na BBDO i UM

Koncern paliwowy ExxonMobil przekazał swój globalny budżet kreatywny agencji BBDO (Omnicom), a obowiązki w zakresie globalnego planowania i zakupu mediów powierzył domowi mediowemu Universal McCann (Interpublic Group).

km
km
Udostępnij artykuł:

Równolegle, ale oddzielnie toczone postępowania przetargowe na oba budżety trwało od października ubiegłego roku. BBDO w finałowej fazie pokonała agencje DDB i McCann Erickson, a Universal McCann w pokonanym polu zostawił domy mediowe OMD i MPG.

ExxonMobil w skali globalnej przeznacza na promocję w mediach około 300 milionów dolarów rocznie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje