Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować atrakcyjność turystyczną Łodzi

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Urzędu Miasta Łodzi na kampanię promującą atrakcyjność turystyczną tego miasta - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej budżet to 3,2 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować atrakcyjność turystyczną Łodzi
fot. Łódź

Po wygranym przetargu Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się opracowaniem koncepcji oraz wdrożeniem kampanii promującej atrakcyjność turystyczną Łodzi, poprzez zwiększenie ogólnokrajowej rozpoznawalności kluczowych dla rozwoju miasta atrakcji turystycznych oraz oferty kulturalnej m. in. ulicy Piotrkowskiej, samorządowej instytucji kultury EC1 Łódź - Miasto Kultury, Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego ze szczególnym uwzględnieniem Orientarium oraz centrów handlowo - usługowych, powstałych w wyniku rewitalizacji pofabrycznych przestrzeni.

Celem kampanii jest pobudzenie ruchu turystycznego poprzez przedstawienie atrakcyjności zasobów turystycznych i oferty kulturalnej miasta.

Kampania realizowana będzie w dwóch odsłonach, w oparciu zarówno o media tradycyjne, jak i internetowe.

Budżet kampanii wynosi 3,2 mln zł netto (bez VAT).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]