Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia

Fabryka Komunikacji Społecznej zaprasza firmy do składania ofert na emisję spotów tv, radiowych oraz realizację kampanii w internecie do działań, jakie będzie realizować dla Ministerstwa Zdrowia a związanych z promocją transplantologii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na zakup mediów i współpracę z wybraną firmą przeznaczy 820,8 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia
fot. Shutterstock.com

Wybrana w tym postępowaniu firma (dom mediowy lub nadawca) zajmie się emisją 30 -sek. spotu telewizyjnego w okresie od 1 do 31 października br. (o wartości emisyjnej GRP 175, zasięg 1+ 60proc., TG – 25+). Dodatkowo agencja oczekuje lokowania product placement w serialu „Barwy Szczęścia” w TVP2.

Będzie też odpowiadać za realizację w październiku br. kampanii radiowej (100 GRP zasięg 1+ 60 proc., TG – 18+ ) oraz za działania w internecie. Kampania w sieci ma obejmować takie serwisy, jak wp.pl, onet.pl, YouTube, a także social media.

Budżet na zakup tych mediów oraz współpracę z wybraną firmą wynosi dokładnie 820 790 zł brutto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 19 lutego br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady