Facebook: czterokrotny wzrost liczby reklamodawców

Ponad czterokrotnie od początku 2009 roku zwiększyła się liczba reklamodawców promujących się na stronach serwisu społecznościowego Facebook.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jak podaje BusinessWeek, powołując się na e-mailowe oświadczenie władz Facebooka, od roku 2008 portal dwukrotnie zwiększył także liczbę zatrudnianych sprzedawców.

Cały czas Facebook otwiera też nowe biura na świecie, które obsługują rosnącą liczbę klientów reklamowych.

Wśród reklamodawców promujących się na stronach mającego ponad 500 milionów użytkowników portalu są m.in. Procter & Gamble Co., Toys “R” Us Inc. i Virgin America Inc.

Z ostatnich danych firmy badawczej comScore wynika też, że na stronach Facebooka wyświetlanych jest więcej banerów reklamowych niż w jakimkolwiek innym serwisie. W I kwartale bieżącego roku amerykańskim internautom wyświetliło się w sieci w sumie 1,1 biliona graficznych reklam, z czego 176,3 miliona (16,2 proc. rynku) na Facebooku, który w tyle zostawił Yahoo! i Microsoft.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana