Facebook uruchamia aplikację Notify. Wśród partnerów CNN, BuzzFeed i „The Washington Post” (wideo)

Serwis Facebook wystartował w Stanach Zjednoczonych z mobilną aplikacją Notify, która prezentuje w skrócie najnowsze informacje pochodzące z różnych źródeł. Wśród partnerów projektu jest 70. wydawców, między innymi CNN, BuzzFeed, „The Washington Post”, „Vogue”, Mashable i CBS Sports.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook uruchamia aplikację Notify. Wśród partnerów CNN, BuzzFeed i „The Washington Post” (wideo)

Wprowadzenie Notify na rynek było oczekiwane od kilku dni. Teraz Facebook poinformował oficjalnie o możliwości ściągnięcia i zainstalowania tej aplikacji, jednak jest ona na razie dostępna wyłącznie w USA i dla użytkowników urządzeń z systemem iOS.

grafika

W odróżnieniu od uruchomionej na początku maja br. platformy Instant Articles, Notify nie pozwala użytkownikom na przeczytanie w aplikacji pełnej treści materiałów zamieszczanych przez wydawców. Publikowane są jedynie krótkie zapowiedzi poszczególnych newsów. Po wybraniu konkretnej informacji odbiorca jest przenoszony do mobilnego serwisu konkretnego wydawcy i tam może zapoznać się z pełną treścią artykułu.

grafika

W Notify użytkownicy mogą wybierać rodzaj materiałów, które zostały podzielone na tematyczne sekcje. Facebook zaznacza, że obecnie wśród partnerów projektu jest 70. wydawców, wśród nich CNN, BuzzFeed, „The Washington Post”, „Vogue”, Mashable czy CBS Sports. Facebook obiecuje, że baza źródeł newsów będzie konsekwentnie rozbudowywana, nie ma jednak na razie informacji kiedy aplikacja zostanie udostępniona poza Stanami Zjednoczonymi oraz kiedy pojawi się jej wersja do systemu Android.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały