Facebook w Polsce - czołowe strony w lipcu (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z lipcowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z infografiki obejmującej okres od 1 do 31 lipca br. wynika, że najpopularniejszym profilem marki w Polsce było Serce i Rozum, wyprzedzając Play, Orange Polska, Plus, Allegro, Tymbark, Samsung Polska, McDonald's Polska, Reserved i Mały Głód.

Wśród profili mediowych liderem było Radio ESKA, przed MTV, MTV Polska, VIVA Polska, ESKA TV, VIVA, 4fun.tv, Discovery, RMF MAXXX i Pudelkiem.

Najbardziej angażujący profil marki miał Bobo Frut, wyprzedzając Greenpeace Polska, Audi Polska, Malibu Rum oraz Fundację Anny Dymnej "Mimo Wszystko". Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).

W rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników liderem było Orange Polska, przed Plusem, nju mobile, T-Mobile PL i Cyfrowym Polsatem.

Z kolei wszystkie trzy najbardziej popularne posty w lipcu zostały opublikowane przez Tymbark.

grafika

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję