“Fachowo ogarnięte” w kampanii Fixly

Agencja Hand Made przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla serwisu Fixly.pl w kanałach digitalowych. Działania realizowane są pod hasłem “Fachowo ogarnięte”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
“Fachowo ogarnięte” w kampanii Fixly

Kampania “Fachowo ogarnięte” skupia się na rozwiązaniu problemu znalezienia odpowiedniego fachowca wśród osób planujących zmiany w swoim mieszkaniu. Kluczowe w działaniach jest zwrócenie uwagi na główną cechę rozwiązania. Na Fixly nie trzeba znać specjalistów osobiście - wystarczy użyć aplikacji, wrzucić ogłoszenie, sprawdzić opinie na temat wykonawców i w prosty sposób umówić spotkanie. 

Zakres prac kampanijnych objął przygotowanie koncepcji kreatywnej i materiałów graficznych. Wewnętrzny dział performance w Hand Made odpowiada za kampanię w mediach społecznościowych oraz sieci reklamowej Google, a studio produkcyjne agencji za scenariusz i realizację animacji, które będą promować markę w serwisie YouTube.

Hand Made i Fixly współpracują na co dzień w obszarze social media. Agencja jest odpowiedzialna za tworzenie treści, materiały wizualne (w tym grafiki i animacje) oraz organizację aktywacji na profilach marki.

Fixly łączy osoby zlecające usługę z odpowiednimi wykonawcami. Serwis proponuje odwrócony model serwisu ogłoszeniowego. Oznacza to, że zlecający informuje, jaką usługę ma do wykonania, a specjaliści sami kontaktują się w sprawie jej realizacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?