"Fans for Real" - Emirates i Real Madryt szukają na Google+ najwierniejszego fana (wideo)

Ruszyła wspólna akcja promocyjna linii lotniczych Emirates i Realu Madryt, która ma na celu odnalezienie najwierniejszego fana hiszpańskiego klubu na świecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii "Fans for Real", która potrwa do 7 marca br., fani będą zachęcani do obserwowania Emirates i Realu Madryt na Google+, a także do publikowania angażujących treści dotyczących klubu z użyciem hashtagów #FansForReal i #FlyToMadrid. Zwycięzcy otrzymają od Emirates bilety lotnicze do Madrytu, gdzie będą mieli okazję spotkać się z piłkarzami Realu Madryt i oglądać ich grę na stadionie Santiago Bernabeu.

Na potrzeby akcji powstała strona internetowa dedykowana konkursowi, a start kampanii promuje klip wideo przedstawiający historię chłopca, który przeżył niespodziankę po wylądowaniu w Madrycie na pokładzie samolotu Emirates. Na stadionie Santiago Bernabeu przywitało go 4 zawodników Realu Madryt: Luka Modric, Marcelo Vieira, Gareth Bale i Alvaro Arbeloa.

 

Emirates i Real Madryt są związane 5-letnią umową sponsoringową do końca sezonu 2017/2018.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?