FCB&theMilkman wygrała przetarg marki wędlin Krakus

Agencja reklamowa FCB&theMilkman wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną marki Krakus, należącej do Animex Foods.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
FCB&theMilkman wygrała przetarg marki wędlin Krakus

Agencja stworzy platformę komunikacyjną oraz kreację telewizyjną i digitalową (YouTube, VOD).

Krakus to znana marka wędlin, której flagowym wyrobem jest produkowana od 1951r. Szynka Eksportowa. Krakus ma w portfolio kiełbasom suchym, wędlinom na kanapkę, kabanosom czy parówkom z szynki.

Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/animex-foods-umowa-zenith-berlinki-krakus-morliny ##

Animex Food jest 8 reklamodawcą w Polsce w kategorii Żywność (wydatki za trzy kwartały 2021 roku na poziomie blisko 89 mln złotych). Znajduje się też na 79 miejscu w ogólnym rankingu reklamodawców w naszym kraju (Kantar Media i Nielsen Audience Measurement, wydatki cennikowe offline w okresie Q1-Q3 2021). Za obsługę reklamową marek Animexu odpowiadała w przeszłości agencja Publicis Worldwide.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych