Ferrero rozpoczęło globalny przetarg mediowy

Włoska firma Ferrero, producent słodyczy takich marek, jak Nutella, Kinder Bueno ruszyła z przetargiem na globalną obsługę mediową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ferrero rozpoczęło globalny przetarg mediowy

To drugi największy w ciągu ostatnich trzech przegląd mediowy firmy.

Rok później firma zdecydowała, że obsługą jej budżetu mediowego w Wielkiej Brytanii zajmie się Starcom (Publicis Media) - budżet przeniesiono z PHD. Kilka miesięcy później Starcom zdobył również biznes Ferrero w Chinach - wcześniej zajmował się tam należący do dentsu International dom mediowy Carat.

Starcom nie obsługuje Ferrero na innych rynkach, z kolei Mindshare odpowiada za obsługę mediową na ok. 20 rynkach na świecie, w tym we Włoszech.

W Polsce media do kampanii producenta Kinder Bueno planuje i kupuje Vizeum (dentsu).

Ferrero należy do największych reklamodawców w Polsce. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy br. firma wydała na reklamę w tradycyjnych mediach (bez internetu) 83,1 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej