Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero

Firma Ferrero, producent słodyczy takich jak Ferrero, MonCheri, Kinder czy Nutella, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała obsługującą ją poprzednio agencję mediową iProspect (Grupa Dentsu).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero

Przetarg mediowy Ferrero trwał kilka miesięcy. Miał charakter międzynarodowy i obejmował kilka rynków, w tym Polskę.

Koncern zdecydował, że planowaniem i zakupem mediów na polskim rynku zajmie się należąca do Grupy Dentsu agencja iProspect. Oznacza to kontynuowanie współpracy w tym zakresie, rozpoczętej w 2001 roku.

iProspect odpowiada za planowanie i zakup mediów zarówno offline, jak i digital. Budżet Ferrero szacowany jest na 37,1 mln dolarów rocznie (wg COMvergence). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?