„Fertich”, „klyng” i „kali sie” - Żywiec reklamowany w gwarze śląskiej

W regionie śląskim ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec oparta na hasłach w gwarze śląskiej. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Gong i Roots PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Fertich”, „klyng” i „kali sie” - Żywiec reklamowany w gwarze śląskiej

W reklamach marka Żywiec w charakterystyczny dla swojej komunikacji, żartobliwy sposób pokazuje, że pasują do niej niektóre słowa i zwroty z gwary śląskiej. Producent piwa podkreśla, że slogan przygotowano we współpracy ze stowarzyszeniem Pro Loquela Silesiana Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy.

W ramach akcji w 13 śląskich miastach (m.in. Katowicach, Bytomiu, Zabrzu i Gliwicach) Żywiec sponsoruje internet w 33 autobusach komunikacji miejskiej.

grafika

Żywiec to kolejna marka wykorzystująca gwarę śląską w działaniach reklamowych. Latem br. na tej gwarze (a także kilku innych gwarach językowych) oparta była kampania promująca Volkswagen Golf Variant, reklamy firm Fortum i Liberty Ubezpieczenia.

grafika

Nowa kampania Żywca obejmuje też inne nośniki outdoorowe (billobardy, citilighty, frontlighty, siatki i bankomaty), internet (reklamy i konkurs facebookowy, w którym należy przetłumaczyć słowa z nowomowy internetowej na gwarę śląską) oraz sklepy (materiały POS). Będzie prowadzona do końca grudnia.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Just, działania w internecie prowadzi agencja Gong, a wsparcie public relations zapewnia agencja Roots PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu