Filip Chajzer promuje "Podwórka Nivea"

Filip Chajzer został ambasadorem tegorocznej edycji akcji "Podwórka Nivea", w ramach której firma buduje dla dzieci strefy zabawy i rozwoju talentów. Za realizację kampanii odpowiada GoldenSubmarine we współpracy z XS Events, OMD i Partner of Promotion.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Filip Chajzer promuje "Podwórka Nivea"

"Podwórka Nivea" to CSR-owy program firmy Nivea, wspierający lokalne społeczności. Jego celem jest zachęcenie rodziców do pielęgnowania talentów swoich dzieci poprzez wspólne, aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Powstające w ramach kampanii podwórka są przestrzenią do rozwoju uzdolnień dzieci oraz miejscem zabawy.

Ambasadorem tegorocznej edycji akcji jest prezenter TVN Filip Chajzer. Jego wizerunek wykorzystywany jest w materiałach promocyjnych akcji, w tym na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.

W tym roku Nivea po raz czwarty zbuduje łącznie 20 podwórek. Aby wziąć udział w akcji, należy na stronie internetowej zgłosić potencjalną lokalizację podwórka (opcjonalnie dodać film lub prezentację talentów dzieci), a następnie zebrać głosy w internetowym głosowaniu. Miejsca z największą liczbą głosów będą kolejnym podwórkiem Nivea. Pięć podwórek zostanie wybrane przez jury przed startem ogólnego głosowania, na podstawie nadesłanych filmów i prezentacji. Lokalizacje można zgłaszać do 30 kwietnia, a głosowanie potrwa do 21 czerwca.

Zakup mediów powierzono OMD, komunikację PR - agencja Partner of Promotion, a agencja XS Events zajmuje się kwestiami formalnymi i procedurą (zgłoszeniami konkursowymi, call center, kontaktem z gminami i szkołami, kwestiami regulaminowymi akcji etc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały