Filip Chajzer podejmuje „Wyzwanie Smaku Pepsi”

PepsiCo Poland rusza z coroczną akcją „Wyzwanie Smaku Pepsi”. Ambasadorem tegorocznej edycji zabawy został prezenter telewizyjny Filip Chajzer.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Filip Chajzer podejmuje „Wyzwanie Smaku Pepsi”

Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” polega na tym, że konsumenci - poprzez zabawę - decydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Każda osoba biorąca udział w zabawie ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.

W tym roku obok klasycznej Pepsi, w akcji promowany będzie również wariant tego napoju bez kalorii.

Ambasadorem tegorocznej edycji „Wyzwania Smaku Pepsi” został Filip Chajzer. Będzie on towarzyszyć uczestnikom zabawy niemal przez całe wakacje nad morzem na specjalnej "Plaży Pepsi".

Kampania ma mieć szerokie wsparcie reklamowe w mediach. Szczegółów zaplanowanych działań nie udało nam się ustalić.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny