Filmy i cena najważniejsze dla Polaków przy wyborze telewizji cyfrowej

Prawie 20 proc. Polaków zamierza w najbliższym czasie przejść na odbiór telewizji cyfrowej – wynika z badania PBS DGA. Przy wyborze konkretnego dostawcy najważniejsze są cena i oferta filmowo-serialowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Aż 44 proc. Polaków nie planuje w najbliższym czasie przejść na odbiór telewizji cyfrowej, podczas gdy obecnie korzysta z niego 34 proc. osób. Natomiast 19 proc. respondentów deklaruje, że zamierza wkrótce wykupić jakąś ofertę cyfrowej telewizji – najczęściej są to osoby na stanowiskach kierowniczych (20 proc.), uczniowie i studenci (15 proc.) oraz osoby prowadzące własną działalność (14 proc.). 3 proc. Polaków nie ma sprecyzowanych planów w tym zakresie.

Najważniejszym czynnikiem przy wyborze konkretnego dostawcy telewizji cyfrowej jest cena, a nieco mniej liczy się oferta programowa.

grafika

Natomiast przy wyborze określonego nadawcy i pakietu telewizji cyfrowej największa grupa Polaków zwraca uwagę na ofertę filmowo-serialową. Tylko co trzecia osoba przywiązuje wagę do transmisji i kanałów sportowych, a co piąta – do programów i stacji dla dzieci.

grafika

Badanie korzystania przez Polaków z telewizji cyfrowej zostało przeprowadzone przez PBS DGA we współpracy z On Board PR. Ankiety zrealizowano w lutym bieżącego roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie dorosłych mieszkańców Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę