Finał "Masterchefa" i "Kuchenne Rewolucje" najdroższe w grudniu w TVN

W ofercie handlowej TVN na grudzień najwyższe ceny reklam mają spoty przy finałowym odcinku "Masterchefa", "Kucehnnych rewolucjach" oraz przy codziennym programie "Uwaga!Koronawirus". Trzeba zapłacić za nie ponad ok. 90 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Finał "Masterchefa" i "Kuchenne Rewolucje" najdroższe w grudniu w TVN
Jury „MasterChefa 9”; fot. TVN

Na 90,4 tys. zł (cena netto dla spotu  30-sek., bez rabatów) wyceniono spot przy finałowym odcinku programu "Masterchef", który zostanie wyemitowany 6 grudnia br.

Niewiele mniej, bo 88,1 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy "Kuchennych Rewolucjach", a 84,8 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy emitowanym w dni powszednie tuż po "Faktach" programie "Uwaga!Koronawirus".

61,3 tys. zł kosztuje reklama przy "Milionerach", a 62,8 tys. zł - przy serialu "Na Wspólnej". Reklamodawcy zainteresowani pojawienie ię z przekazem w bloku przy sobotnim "Lego Masters" zapłacą  57,2 tys.zł.

Spot przy "Faktach" wyceniono na 82,5 tys. zł dla emisji w niedziele i 78,3 tys. zł w dni robocze. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio 80,3 tys. zł i 75,5 tys. zł, a dla prognozy pogody - 68,8 tys. zł i 67 tys. zł.

12 grudnia br. TVN tuż po "Faktach" wyemituje specjalny charytatywny blok reklamowy #TVNpomagajmysobie, z którego całkowity dochód zostanie przekazany na posiłki dla najbardziej potrzebujących. Blok ten podlega specjalnej wycenie, a szczegóły na ten temat mają zostać podane w późniejszym terminie.

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv po BR TVP podało ceny reklam na grudzień br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"