FleishmanHillard Fishburn zajmie się obsługą PR marki Tanqueray w Europie

Agencja FleishmanHillard Fishburn wygrała przetarg firmy Diageo na obsługę public relations marki ginu Tanqueray w Europie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja  FleishmanHillard Fishburn wygrała czteroetapowy przetarg. Jego szczegółów jednak nie ujawniono. Diageo po raz pierwszy zdecydowało się wybrać do obsługi marki Tanqueray agencję, która odpowiada za całą Europę.

Dedykowany zespół agencji w Wielkiej Brytanii opracuje europejską strategię PR dla marki ginu. Będzie współpracować z zespołem marki w Diageo w celu podejmowania działań mających „napędzać rozwój” brandu w Europie.

Pracami dla Tanqueray w FleishmanHillard Fishburn kierować będzie Sherawaye Hagger, dyrektora ds. obsługi marek luksusowych. Będzie raportować do Lauren Winter, dyrektora ds. marki konsumenckiej i marketingu w regionie EMEA.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat