Fluid zmienił layout

Magazyn, ukazujący się od 2000 roku, pojawił się w kwieniowym 61 wydaniu w całkiem nowej szacie graficznej. Inne jest też logo pisma.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Prace nad odświeżeniem formuły graficznej magazynu trwały od początku roku. Autorem nowego layoutu jest Piotr Bujnowski.

„Mamy na wiosnę nowe ubranie - jest czyste, lekkie i przejrzyste. Przyjemnie będzie się w nim pokazać“ - mówi Robert Kowalik, redaktor naczelny pisma. „Tematycznie wciąż chcemy wskazywać na sprawy, które przede wszystkim nam wydają się ciekawe. Nie oglądamy się na wszechobecną celebrację. Osobom ciekawym świata sztuki, filmu, muzyki, mody i designu mamy ambicję pokazania tego co, naszym zdaniem, warte jest ich zastanowienia“.

Pismo, którego wydawcą i współtwórcą jest Marzena Biernacka, polepsza jakość działów bliższych życiu codziennemu czytalnika.

Więcej jest mody tej z wyższej półki, ale też tej wymiernej dla  kieszeni i  i stylu wspólczesnego młodego Polaka.

 Miesięczny nakład "Fluidu" wynosi według danych wydawcy 50 tys. egzemplarzy, z czego średnio sprzedaje się około 37 tys.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały