Flyspot klientem Walk Creative

Agencja Walk Creative wygrała przetarg na przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej i strategii komunikacji dla marki Flyspot.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Flyspot klientem Walk Creative

Zadaniem agencji będzie opracowanie nowego języka wizualnego marki. Prace obejmą stworzenie brandbooka z identyfikacją oraz tagline, brand guidelines i key visuali. 

Walk Creative rozpoczęła współpracę z Flyspot od przygotowania materiałów do kampanii z okazji black week.

Flyspot to firma, która posiada trzy tunele aerodynamiczne (w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu), symulatory swobodnego spadania. 

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe