Fortuna reklamuje 100% soki bez cukru (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Fortuny promującanową ofertę soków - 100% bez dosypywania cukru. Utrzymana wzabawnej konwencji akcja obejmuje telewizję, prasę, internet ipromocję w punktach sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Fortuny todrugi etap akcji promującej nową ofertę 100-procentowych soków tejmarki niezawierających cukru. Kreacja spotu telewizyjnego utrzymanajest w zabawnej konwencji opartej za sloganie "W naturze owoce niełączą się z białym cukrem". W reklamie występuje animowanaantonówka, ponieważ sok Fortuny o tym właśnie smaku jako pierwszyna rynku nie zawiera cukru.

Kampania prowadzona pod hasłem "Na 100% sok. Bez dosypywaniacukru" obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7i kanały tematyczne), prasę (magazyny opinii, lifestyle'owe,poradnikowe, parentingowe, zdrowotne, handlowe i TV-guidy) iinternet (banery w skierowanych do kobiet serwisach poświęconychzdrowiu takich jak Polki.pl, Onet - Kobieta i Zdrowie, w Gadu-Gadui portalu Gazeta.pl; linki sponsorowane w wyszukiwarce Google inajwiększych portalach). Akcji w mediach towarzyszy promocja wpunktach sprzedaży (materiały POSM), działania public relationsoraz partnerstwo z programem "Wiem, co wybieram".

Kreację kampanii przygotowała agencja RED8 Communications Group,zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a zaPR odpowiada agencja Rc2.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady