Fortuna w limitowanej linii opakowań od Czteryczwarte

Na rynek wchodzi limitowana edycja napojów marki Fortuna (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań i kreację nazw odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.

km
km
Udostępnij artykuł:

Opakowania dla dwóch smaków napojów inspirowanych Ameryką Południową i Afryką - Amazonia (guawa, pomarańcza, banan) i Africana (pomarańcza, ananas, papaja) - zawierają motyw egzotycznej maski.

Produkty są sprzedawane osobno oraz jako duo-packi.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały