Forum Media Group kupiło wydawnictwo w Australii

Międzynarodowe wydawnictwo specjalistyczne Forum Media Group kupiło 100 proc. udziałów w australijskim wydawnictwie Nextmedia od firmy Wolseley Private Equity.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Planujemy rozwijać się na rynku australijskim, w zakresie aktualnej oferty produktów i sektorów obsługiwanych przez firmę Next oraz w nowych obszarach - zapowiada Ronald Herkert, dyrektor zarządzający Forum.

Firma Nextmedia powstała pięć lat temu w wyniku połączenia trzech wydawnictw specjalistycznych, a następnie przejęć i zakupów licencji. Obecnie jej portfolio obejmuje ponad 40 magazynów specjalistycznych, a także m.in. książki, plakaty, płyty DVD, strony internetowe czy biuletyny elektroniczne. Spółka jest wiodącym wydawnictwem specjalistycznym w Australii oraz czwartym największym australijskim wydawnictwem działającym w sektorze konsumentów indywidualnych.

Forum Media Group to powstała w 1998 w Niemczech grupa wydawnicza, która działa w 15 krajach, zatrudniając około 780 osób. Holding wydaje publikacje drukowane i elektroniczne, skierowane do sektora B2B oraz do konsumentów indywidualnych. Polską częścią grupy jest założone w 1998 roku Wydawnictwo Forum oraz funkcjonujące od 2010 roku wydawnictwo Forum Press. Obie firmy mają siedzibę w Poznaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS