Fresco: skutery i aparaty cyfrowe w nowej promocji

Marka win stołowych Fresco przygotowała na okres letni nową promocję konsumencką. Na zwycięzców zabawy czekają włoskie skutery oraz aparaty cyfrowe. Promocja rozpoczęła się 9 maja i będzie trwała osiem tygodni - do 30 czerwca 2011 r.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w zabawie, należy zakupić dwie butelki dowolnego wina Fresco, zachować paragon, a następnie wysłać SMS o treści FRESCO pod numer 70711 najbliżej każdej pełnej godziny. Uczestnik, którego SMS w całym tygodniu okaże się najszybszy wygrywa skuter, a kolejnych 25 osób aparat cyfrowy. Do wygrania jest 8 skuterów Vespa oraz 200 aparatów fotograficznych Kodak EasyShare. Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się w regulaminie dostępnym w siedzibie organizatora oraz na stronie www.promocjafresco.pl.

Promocja konsumencka prowadzona będzie na terenie całego kraju w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym. W działaniach promocyjnych w punktach sprzedaży wykorzystywane będą materiały POSM, m.in. ulotki i plakaty. Głównym elementem komunikującym akcję są promocyjne zawieszki na butelkach Fresco.

grafika

Kreację i pomysł przygotowała agencja Kropka Bordo. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem