Fresenius Kabi klientem agencji NuOrder

Agencja NuOrder wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki produktów specjalnego żywienia Fresubin. Umowa obejmuje długoterminową współpracę projektową i zakup mediów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fresenius Kabi klientem agencji NuOrder

W ramach wygranego przetargu agencja NuOrder przejmuje pełną obsługę marketingową marki Fresubin, należącej do portfolio Fresenius Kabi, producenta żywności specjalnego przeznaczenia. 

Zadania NuOrder to opracowanie key visuala, realizacja kampanii zasięgowej oraz działania performance marketingu, mające na celu bezpośrednie budowanie sprzedaży. Współpraca ma charakter długoterminowy.

- Na naszą decyzję o współpracy wpłynęło parę aspektów wyróżniających przetargową ofertę agencji NuOrder, w pierwszym rzędzie bardzo dobry, mocny Key Visual i doświadczenie w obsłudze mediowej brandów farmaceutycznych. Dodatkowo warto podkreślić konsultacyjny charakter naszych spotkań zapewniający nam rzetelną ewaluację poszczególnych działań i narzędzi, co z kolei znacząco podnosi bezpieczeństwo naszych decyzji – mówi Katarzyna Jasińska, brand manager marki Fresubin. 

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska