Front design dla Discovery Channel

Front design przygotowała strategię i kreację wraz z produkcją obejmującą eventy Discovery Channel w pięciu miastach Polski.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Mają na celu zbudowanie świadomości marki i zaintrygowanie publiczności tematem miesiąca motoryzacji na kanale discovery.

Akcję wspiera wielko-formatowy outdoor oraz indoor odbywający się w kinach i centrach handlowych. W ramach tej akcji agencja przygotowała również citylighty, layouty prasowe i materiały POS. Ponadto zespół Front design opracował kampanię internetową oraz akcje mailingowe, które ruszyły 21 listopada.

Agencja Frontdesign przygotowała także spoty radiowe, oraz wspiera Discovery Polska w zwiększaniu świadomości kanału telewizyjnego oraz profilu brandu na głównych rynkach.

Ze strony Front design za strategię i kreację odpowiada Rafał Krystosiak i Zuzanna Lis, zarządzaniem projektowym zajmują się account executive: Artur Gryglas, Tatiana Sobańska oraz Mirosław Chudoń.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA