Frosta znów reklamuje „100 proc. naturalnego smaku” (wideo)

Zaczęła się nowa odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej ryb i produktów mrożonych Frosta pod hasłem „100 proc. naturalnego smaku”. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Graf i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Frosta znów reklamuje „100 proc. naturalnego smaku” (wideo)

W nowej kampanii Frosty kucharz Piotr, znany z jej poprzednich reklam, wyjaśnia małemu chłopcu, na czym polega wyjątkowość produktów tej marki. Informuje m.in. że są one przygotowywane wyłącznie z naturalnych składników, bez barwników, aromatów i wzmacniaczy smaku. Podsumowuje to hasło „100 proc. naturalnego smaku”.

Akcja reklamowa zaczęła się już w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w TVN, TVN Style, TVN24 i National Geographic), gdzie potrwa do 24 lutego, natomiast od 20 stycznia do 9 marca będzie prowadzona w internecie (m.in. Onet.pl, WP.pl, Polki.pl, Ugotuj.to, Kobieta.gazeta.pl, YouTube, serwisy VoD).

Kreację kampanii przygotowały agencje GoldenSubmarine i Graf, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów