„Dooobry wariat” w reklamie Frugo Energy

Ruszyła kampania reklamująca napoje Frugo Energy Wild Punch produkowane przez FoodCare. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dooobry wariat”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dooobry wariat” w reklamie Frugo Energy

W spocie dwójka nastolatków przychodzi w dość groźnie wyglądającym sklepie próbuje kupić Frugo Energy Wild Punch. Sprzedawczyni skutecznie ich od tego zniechęca, pytając, czy są pełnoletni, i zwracając uwagę, że ten napój zawiera kofeinę, yerbę i owoce.

Okazuje się, że kobieta zachowaną puszkę Frugo Energy daje przypominającemu goryla zwierzakowi żyjącemu na zapleczu sklepu.

 

Frugo Energy Wild Punch jest dostępny w kilku wariantach smakowych. Działania reklamujące napój obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za planowanie i zakup mediów dla firmy FoodCare (należą też do niej marki takie jak Gellwe, Black Energy Drink, N-Gine) odpowiada agencja mediowa Initiative, współpracę niedawno przedłużono w efekcie niedawnego przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję