Fulda EcoControl testowana na portfelach

Na stacjach Orlen ruszyła akcja promocyjna opon Fulda EcoControl.Towarzyszy jej kampania reklamowa pod hasłem "Testowana naportfelach", która obejmuje internet i serwisy oponiarskie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Promocja opon Fulda EcoControl jest prowadzona na 126największych stacjach Orlen, na których po każdym tankowaniuotrzymuje się drzewko zapachowe z informacją o akcji, a pozrobieniu zakupów za co najmniej 150 zł - poduszkę o kształcienawiązującym do czarnego jaguara, czyli znaku firmowego Fuldy. Tymdziałaniom towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Testowana naportfelach", która podkreśla, że opony tej firmy pozwalajązredukować koszty eksploatacji samochodu. Porady na ten tematzamieszczono również w serwisie internetowym uruchomionym podadresem www.eko-kontrola.pl.

Akcja reklamowa obejmuje internet (auto-swiat.pl, gazeta.pl -serwis moto, wp.pl, v10.pl, mojeauto.pl, interia.pl, google),dzienniki regionalne (konkursy) oraz 700 serwisów oponiarskich(materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja S4,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK