Futurystyczny layout agencji Wizard dla marki Suzuki Swift

Z początkiem czerwca ruszyła kampania reklamowa samochodu Suzuki Swift

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przygotowana przez agencję Wizard kreacja "Nowy Swift - wyprzedza czas" odzwierciedla idealne połączenie temperamentu i futuryzmu nowego Swifta.

Kampania obejmująca outdoor oraz ogólnopolską i lokalną prasę (20 prestiżowych i laifstylowych tytułów ogólnopolskich )potrwa do końca czerwca. Outdoor swoim zasięgiem obejmie 15 największych miast, od Pomorza, przez Śląsk aż po centralną Polskę. W trakcie realizacji jest również dokręcenie nowych scen do spotu reklamowego oraz stona www.                 

Kampanię poprzedziła przygotowana przez Wizard w kwietniu premiera japońskiego supermini. Prezentacja samochodu oraz konferencja prasowa "Kolorowe miasto Swifta" spotkały się z pozytywnymi reakcjami dziennikarzy. Byli oni pod wrażeniem dynamicznych tancerzy, gry świateł, oryginalnej muzyki  i scenografii, ale przede wszystkim ulegli urokowi samochodu.

Nowy Swift to samochód dla ludzi aktywnych w wieku 30+.

Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Wizard - partner reklamowy Suzuki Motor Poland. Zakupu powierzchni reklamowej dokonał dom mediowy Pan Media Western.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe