Gabriela Bar i Izabela Morawska na nowych stanowiskach w zespole komunikacji Coca-Cola Poland Services

W polskim zespół komunikacji i public affairs koncernu Coca-Cola Poland Services Gabriela Bar objęła stanowisko communications managera, a Izabela Morawska - public affairs managera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gabriela Bar i Izabela Morawska na nowych stanowiskach w zespole komunikacji Coca-Cola Poland Services
od lewej: Gabriela Bar i Izabela Morawska

Coca-Cola Poland Services kontynuuje strategiczną transformację operacyjną, tworząc struktury jednostki łączącej rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Zachodniej. Zmiany mają przyspieszyć rozwój i wzmocnić firmę po pandemii.

Coca-Cola stawia na tzw. organizację sieciową, charakteryzującą się mniejszą hierarchicznością, większą elastycznością i zdecentralizowaniem zasobów, która łączy siłę skali z lokalną egzekucją.

Częścią tej zmiany jest zorganizowanie biznesu wokół jednostek operacyjnych. Nowa jednostka operacyjna w Europie skupia dawne organizacje Europy Zachodniej i Europy Środkowo-Wschodniej. Obejmuje ponad 40 krajów, od Wielkiej Brytanii po Rosję.

Efektem nowej struktury biznesowej firmy są także zmiany w polskim zespole komunikacji i public affairs, które weszły w życie w kwietniu br. W ramach zmian nowe stanowiska objęły Gabriela Bar i Izabela Morawska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/natalia-stroe-dyrektor-coca-cola-poland-services-na-polske-i-kraje-baltyckie ##

Gabriela Bar i Izabela Morawska z awansami w Coca-Coli

Gabriela Bar objęła stanowisko Poland communications managera. W polskim oddziale The Coca-Cola Company pracuje od 2017 roku. Na stanowisku kierownika ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych reprezentowała firmę Coca-Cola w organizacjach branżowych, budowała relacje z interesariuszami i współpracowała z NGO, realizując projekty środowiskowe (np. RePETa) oraz skierowane do kobiet i młodych na rynku pracy w ramach działań z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką. Wspierała także kampanie marek z portfolio Coca-Cola.

Bar ukończyła studia filologiczno-kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim. Od początku niemal piętnastoletniej kariery była związana z komunikacją korporacyjną, działaniami z obszaru zrównoważonego rozwoju i kwestiami regulacyjnymi. Wcześniej pracowała m.in. dla British American Tobacco i Provident Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-solarek-coca-cola-koniec-pracy ##

Izabela Morawska objęła stanowisko Poland public affairs managera. Morawska pracuje w polskim oddziale The Coca-Cola Company od 2019 roku jako communication manager. W nowej roli jest odpowiedzialna za cały obszar public affairs firmy, w tym m.in. zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami, kwestiami regulacyjnymi oraz działaniami z obszaru zrównoważonego rozwoju, implementującymi europejską strategię firmy.

Morawska ma ponad 17-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public affairs, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. W swojej karierze przez blisko 13 lat pracowała w Centrum Informacyjnym Rządu przy Kancelarii Premiera, przez kilka lat pełniąc funkcję Dyrektora Centrum Informacyjnego Rządu. Specjalizuje się m.in. w budowaniu relacji z różnymi grupami interesariuszy, projektowaniu i realizacji strategii komunikacyjnych oraz public affairs, w tym z obszaru sustainability, a także zarządzaniu kryzysowym.

Obie managerki będą blisko pracowały z prezes Coca-Cola Poland Services, natomiast raportują bezpośrednio do Grit Schulze, dyrektor koncernu ds. public affairs, komunikacji i zrównoważonego rozwoju na Europę Centralną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu