Gabriela Bar-Rutkowska w 24/7Communication

Gabriela Bar-Rutkowska obejęła stanowisko senior communication advisor / PA & sustainability w agencji 24/7Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gabriela Bar-Rutkowska w 24/7Communication

Agencja PR 24/7Communication rozbudowuje praktykę Environmental, Social, Governance (ESG). Do grona jej ekspertów dołączyła Gabriela Bar-Rutkowska, obejmując stanowisko senior communication advisor / PA & sustainability. Będzie odpowiedzialna za poszerzenie oferty agencji w tym obszarze oraz rozwój zakresu działań dla klientów.

Poprzednio pracowała w Tchibo Warszawa jako menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności biznesu. Wcześniej związana była a koncernem Coca-Cola Polska. W zespole komunikacji i public affairs była odpowiedzialna za obszar regulacji, współpracy z organizacjami pracodawców i branżowymi. 

Gabriela Bar-Rutkowska ukończyła studia filologiczno-kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim. Od początku kariery była związana z komunikacją korporacyjną, działaniami z obszaru zrównoważonego rozwoju i kwestiami regulacyjnymi. Wcześniej pracowała m.in. dla British American Tobacco i Provident Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami