Polska marka Gabriella klientem agencji Aliganza

Od początku sierpnia producent wyrobów pończoszniczych Gabriella dołączył do grona klientów agencji Aliganza.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Polska marka Gabriella klientem agencji Aliganza

W ramach podpisanej umowy Aliganza zajmuje się działaniami media relations oraz komunikacją produktową i PR marki Gabriella.

Obsługą klienta po stronie agencji zajmie się zespół client development: senior client lead Ewa Gołaszewska, client lead Magdalena Moczarska oraz showroom account executive Karolina Nowicka.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Gabriella w swojej ofercie ma rajstopy, pończochy i skarpetki damskie, w tym modele klasyczne, wzorzyste (również Rajtuzy Lokalne), kolekcję produktów funkcyjnych, dziecięcych czy ślubnych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana