Gemius będzie emitował kampanie ZOG i Starcomu w 6 krajach

Gemius podpisał długoterminową umowę z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group dotyczącą emisji i pomiaru internetowych kampanii reklamowych. Współpraca obejmuje sześć krajów, w tym Polskę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zawarta właśnie umowa stanowi rozszerzenie dotychczasowej współpracy Gemiusa z ZenithOptimedia i Starcomem, domami mediowymi należącymi do Publicis Groupe. Od teraz obie firmy będą wykorzystywać narzędzie gemiusDirectEffect 2.0 do monitoringu kampanii reklamowych w internecie. Porozumienie obejmuje sześć krajów Europy Środkowo-Wschodniej: Polskę, Bułgarię, Czechy, Rumunię, Węgry i Słowację.

- Potrzebujemy wiarygodnych partnerów biznesowych, których rozwiązania umożliwią nam obsługę i optymalizację kampanii prowadzonych dla klientów. Nasza dotychczasowa współpraca z firmą Gemius upewniła nas, że oferowane przez nią produkty pozwalają na to - uzasadnia Tomas Lauko, dyrektor zarządzający na rynek czeski i dyrektor ds. rozwoju rozwiązań cyfrowych w ZenithOptimedia. Dla Gemiusa nowa umowa to okazja do wprowadzenia swoich badań na te z rynków obsługiwanych przez Publicis Gruope, na których nie były do tej pory oferowane.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji