GG Network: nie jesteśmy w Mobilvi. Mobilvi: to nieprawda

Zarząd GG Network zaprzeczył podanej przez Mobilvi informacji o rozpoczęciu współpracy reklamowej z tą siecią. Tymczasem prezes Mobilvi twierdzi, że GG Network już w czerwcu pozwoliło o tym informować.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wiadomość, że GG Network rozpoczęło współpracę reklamową z Mobilvi, ta druga firma przekazała mediom na początku ubiegłego tygodnia. Chodziło o włączenie do tej sieci mobilnej aplikacji komunikatora Gadu-Gadu (więcej na ten temat).

Tymczasem w piątek zarząd GG Network wydał oświadczenie, w którym stwierdził: „Wyrażamy zdziwienie, że pomimo dopiero rozpoczętych i niezobowiązujących wstępnych rozmów, firma ta bez uzgodnień z GG Network przygotowała niezgodny z prawdą komunikat dla mediów, wykorzystując markę Gadu-Gadu do własnych celów, jak również wprowadziła media w błąd, informując o nieistniejącej współpracy”.

Na tę deklarację szybko zareagował Tomasz Samul, prezes zarządu Mobilvi. W swoim komunikacie informuje, że GG Network zarejestrowało się w sieci reklamowej Mobilvi 19 maja, a w czerwcu mailowo wyraziło zgodę na publikację opisującej to notatki prasowej. „Być może różnie od zarządu GG Network rozumiemy pojęcie ‘podjęcia współpracy’ lub zarząd GG Network ma inne zdanie na temat współpracy z Mobilvi niż pracownicy” - ironizuje Tomasz Samul.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat