Gillette i Venus z Twenty Four Seven PR

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z Procter & Gamble dla marek Gillette i Venus.

io
io
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie świadczyć usługi z zakresu brand PR dla produktów Gillette. Współpraca obejmuje pełną gamę produktów, do których zaliczają się maszynki i kosmetyki Gillette dla mężczyzn oraz maszynki do golenia, stworzone specjalnie dla kobiet pod marką Venus.

Umowa została podpisana na rok, z możliwością przedłużenia.

Twenty Four Seven PR z Procter & Gamble współpracuje od 2008 roku, kiedy firmy podpisały umowę na obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej P&G.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]