Globalny budżet marki Sprite dla BBH

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na obsługęglobalnego budżetu reklamowego należącej do Coca-Coli marki Sprite.

km
km
Udostępnij artykuł:

W pokonanym polu BBH zostawiła agencję reklamową Wieden &Kennedy, która obsługuje budżet głównego produktu firmy jakim jestCoke.

Natomiast od stycznia BBH jest odpowiedzialna za kreację innejmarki Coca-Coli - Vitaminwater.

Obecnie Coca-Cola planuje rozszerzenie marki Sprite o napójSprite Green, w którym zostanie zastosowany wykonany na zamówieniefirmy słodzik o nazwie Truvia.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]