Globalny budżet marki Sprite dla BBH

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na obsługęglobalnego budżetu reklamowego należącej do Coca-Coli marki Sprite.

km
km
Udostępnij artykuł:

W pokonanym polu BBH zostawiła agencję reklamową Wieden &Kennedy, która obsługuje budżet głównego produktu firmy jakim jestCoke.

Natomiast od stycznia BBH jest odpowiedzialna za kreację innejmarki Coca-Coli - Vitaminwater.

Obecnie Coca-Cola planuje rozszerzenie marki Sprite o napójSprite Green, w którym zostanie zastosowany wykonany na zamówieniefirmy słodzik o nazwie Truvia.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych